فارغ التحصيلي

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهرامیان
ساعت21:21---19 تير 1392
یلدای عزیز سلام

تنوع عکسها و موضوعات وبلاگتان خبره کننده است. تلاش تان را با همه وجود تحسین می نمایم.

بعضی از عکس ها را در سایت هایی آپلود کرده اید که تاریخ اعتبار داشته اند و در حال حاضر تنها لوگوی آن سایت نمایش داده می شود نه عکس مورد نظر شما.

من نزدیک به ده سال است که فایل هایم را در سایت پرشین گیگ آپلود می کنم و شدیدا راضی ام. سایت پرشین گیگ به هیچ عنوان در فایل های شما دخل و تصرفی نمی کند. امتحان کنید مطمئنم از خدمات سایت راضی خواهید بود.

www.persiangig.com

نکته دوم اینکه

دکلمه اشعار حقیر با صدای گرم و نازنین شما باعث افتخار من است. خوشحال خواهم شد اگر مرا مورد لطف بی نهایت خود قرار دهید. در صورت دکلمه اشعار به نحوی شایسته از آنها در سایت سارا شعر استفاده خواهم کرد.

برای تان زیباترین ها را آرزومندم

پیروز و پاینده باشد
پاسخ: سلام ممنونم از شما آقاي بهراميان عزيز من منتظر اشعار زيباي شما هستم تا براتون دكلمه اش رو بفرستم تشكر از حضورتون


مجیدشاکری حسین آباد
ساعت15:12---15 تير 1392
سلام غیر از ناز بودن بچه ها کیکشم خوشکله
پاسخ: ممنون نظر لطف شماست شروين و شايانم مي بوسن شما رو تشكر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | 13:25 | نویسنده : ژیلا |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.